... for deltager 3, 4, 5... fra din virksomhed. Læs om vores rabatter - klik her
Halv pris...
Bliv inviteret til vores konferencer
... og udnyt vores Early Bird rabatter og kampagnetilbud. Læs mere - klik her.
Aktuelle konferencer
Vi er løbende i færd med at planlægge og udvikle det næste halvårs konferencer. Så snart vi er klar med en konference, vil du se meget mere her på vores web-site.
Vil du være blandt de første til at blive inviteret til vores konferencer og dermed at kunne udnytte vores Early Bird rabatter, så tilmeld dig vores invitationsliste. Klik her.
Tidligere afholdte konferencer
ESG-Controlling og -Rapportering 2023
ESG-rapporteringsområder - miljø, sociale forhold og ledelse. Intern og ekstern rapportering. ESG-rapporteringsprocesser. Data: Indsamling, konsolidering, validering og analyse. Metoder, værktøjer og systemer. ESG-controllerens rolle. Opdatering på de nye EU-krav på ESG (ESRS, CSRD mv.)
Business Finance 2023
Performance Management og KPI’er. Analyse og beslutningsstøtte. Finansiel planlægning, budgettering og forecasting. Controlling, rapportering og opfølgning. Finance Transformation og Business Finance Automation. Rollen som Finance Business Partner - Trusted Advisor
Effektive ØkonomiProcesser / Finance Automation 2023
Effektivisering og automatisering af Record to Report. Intercompany-transaktioner. Financial Controls. Effektivisering med Artificial Intelligence. Afdæk optimeringsmulighederne med Process Mining. Metoder, værktøjer og systemer - praktiske demonstrationer.
Kunderisikostyring 2022 - Credit Risk Management
Kunderisikoanalyser og kreditvurderinger, kreditpolitikker og kreditrammer, brug af data - interne og eksterne, risikorapportering, minimering af kreditrisici - bl.a. på eksportmarkederne, den finansielle sektors modeller. Værktøjer og systemer.
Financial Controlling, Konsolidering og Rapportering 2022
Effektive, optimerede Record-to-Report processer. Fast Close. Konsolideringsmodeller. Intern og ekstern rapportering på lokal- og koncernniveau. Robotic Process Automation - hvor og hvordan? Metoder, værktøjer og systemer.
Budgettering, Forecasting og Financial Planning 2022
Koblingen til strategier og target setting. Strukturerede, effektive budget- og forecastprocesser. Rullende forecasts. Risikoanalyse og risikohåndtering i planlægningen. Scenarier og modeller. Integrering af finansiel og operationel planlægning. Brug af data og teknologi.
Pricing, Revenue Management og Profitable Kunder 2022
Optimering af kundeprofitabilitet. Profitable kunder, kundegrupper, salgskanaler, markeder. Analyser, modeller og brug af data. Prisstrategier og Pricing Excellence. Indtjeningsoptimering via Revenue Management. Rapportering og performance management. Metoder, værktøjer og systemer.
Finance Business Partnering 2022
Finance Transformation, analyse, planlægning, budgettering og forecasting, business controlling, rapportering og opfølgning, Performance Management og KPI’er, rollen som Finance Business Partner - Trusted Advisor - de krævede egenskaber og kompetencer, metoder, værktøjer og systemer.
ProjektControlling 2021
Projektbudgettering, omkostningsmodeller og cost controlling, rapportering og forecasting, performance management og brug af KPI’er, risikostyring, hybrid projektledelse og den projekteffektive virksomhed, projektcontrolleren som Finance Business Partner.
Finansiel Risikostyring 2021
Valuta-, rente-, råvare- og likviditetsrisikostyring, finansiering, hHåndtering af Credit Risk/modpartsrisiko, risikomodellering og -rapportering, finansiel risikostyring under Covid-19/corona-krisen.
Performance Management 2021
Mål- og resultatstyring, koblingen mellem strategi og KPI’er, finansielle og ikke-finansielle KPI’er, Adfærdsorienteret Performance Management, performance-rapportering og -opfølgning (Finance Business Partnering), processer, metoder og værktøjer.
IT-Controlling 2021
Omkostningsoptimering og Cloud-økonomi, cost-controlling og -allokering, performance management, brug af KPI’er, budgettering, forecasting, TBM - Technology Business Management, Finance Business Partnering med IT-organisationen.
ProjektControlling 2020
Projektøkonomistyring og cost controlling, projektbudgettering, risikostyring, rapportering og forecasting, finansiering og risikominimering på eksportprojekter samt projektcontrolleren som Finance Business Partner.
Kunderisikostyring 2020 - Credit Risk Management
Kunderisikoanalyser og -vurderinger, kreditpolitikker og kreditgrænser, risikorapportering, brug af data - interne og eksterne, den finansielle sektors metoder, minimering af kreditrisici - bl.a. på eksportmarkederne.
Performance Management 2019
Koblingen mellem strategi, KPI’er og target setting. Valg af de rigtige KPI’er. PM og forecasts. Performance-rapportering. Effektivisering af PM via ny teknologi. Økonomi/finans, Sales og Operations.
Business Controlling Sales/Commercial 2019
Finance Business Partnering med salg/marketing, performance management og KPI’er, budgettering og forecasting, kunde-, salgskanal- og produktlønsomhedsstyring samt Pricing Excellence.
Excel-Konferencen 2019
Rapportering, data-visualisering, budgettering, omkostningsanalyse, lønsomhedsvurdering og prisfastsættelse med Excel. Best Practise designprincipperne, databaseudtræk, SQL og automatisering samt data-validering og kvalitetssikring af modeller.
Effektive ØkonomiProcesser 2019
Konsoliderings-, regnskabs- og rapporteringsprocesser, Order-to-Cash og Purchase-to-Pay, forecasting og budgetteringsprocesser, erfaringer med RPA - Robotic Process Automation - samt fremtiden for digitalisering af økonomiprocesser.
Finance Business Partnering 2019
Finance Transformation; analyse, planlægning, budgettering og forecasting; business controlling, rapportering og opfølgning; Performance Management som værdiskabende redskab; rollen som Finance Business Partner og de kompetencer, der skal til.
Financial Controlling, Konsolidering og Rapportering 2019
Effektivitet via datadrevet financial controlling, konsolidering af datterselskaber og forretningsenheder, rapportering - kvalitetssikring og compliance, Robotic Process Automation i financial controlling, data-fundamentet - Digital Readiness.
ProjektControlling 2019
Projektbudgettering, økonomistyring og cost controlling, risikostyring, rapportering og forecasting, koblingen mellem økonomistyring og projektledelse, projektcontrolleren som Finance Business Partner
IT-Controlling 2018
Omkostningsoptimering og -transparens, Technology Business Management (TBM), performance, KPI’er, risikominimering og kontraktoptimering (software, cloud og outsourcing), rapportering, Finance Business Partnering med IT-organisationen.
Profitabilitet og Lønsomhedsstyring 2018
Profitabilitet på kundesiden, lønsomme produkter og strategisk prissætning, lønsomhed på omkostningssiden - analyser og modeller, omkostningsoptimering, lønsomhedsstyring som værktøj for Finance Business Partners.
Budgettering, Forecasting og Financial Planning 2018
Effektive og simplificerede budget- og forecastprocesser, implementering af rullende forecasts / Beyond Budgeting, risikoanalyser og scenarier, koblingen til strategier, KPI’er og performance management samt Digital Integrated Planning.
ProjektControlling 2018
Operationel projektøkonomistyring og cost controlling, projektbudgettering, projektinvesteringer og projektfinansiering, risikostyring, forecasting og rapportering, projektcontrolleren som Finance Business Partner
Effektive ØkonomiProcesser 2018
Erfaringer med RPA / Robotics / Robotic Process Automation, effektivitet i konsoliderings-, regnskabs-, lukke- og afstemningsprocesser, Fast Close, centralisering, optimering og digitalisering...
Business Controlling Sales/Commercial 2017
Performance management, kundelønsomhedsstyring, effektiv salgsforecasting, pricing og Revenue Management, Finance Business Partnering med salg/marketing ...
Supply Chain Controlling 2017
Supply Chain Performance Management, Business Partnering med Operations, forecasts og rapportering, omkostningsstyring, lønsomhed via produkt- og sortimentsstyring, Working Capital optimering på lagre, logistik og supply chains.
VAT 2017 - Udfordringer og Strategier
Globale tendenser, udviklinger og udfordringer. Opbygning af VAT/momsfunktionen. VAT/moms og risikostyring. Store mængder VAT/momsdata. Teknologi og digitale løsninger...
Finance Business Partnering 2017
...med analyse, planlægning, rapportering og opfølgning, KPI’er og performance management, processer, metoder og værktøjer, Finance Transformation, The Transformative Controller samt rollen som Finance Business Partner.
ProjektControlling 2017
...med operationel projektøkonomistyring og cost controlling, projektbudgettering, projektinvesteringer, finansiering og kapitalstyring, økonomisk risikostyring, forecasting og rapportering samt projektcontrolleren som Finance Business Partner.
Excel-Konferencen 2017
Excel til rapportering og visualisering, komplekse analyser og konsekvensberegninger, budgettering, finansiel planlægning og modellering samt performance-måling og styring. Brugervenlige og velstrukturerede modeller, kuber, databaseudtræk, SQL, automatisering og VBA samt data-validering og kvalitetssikring af modeller.
Supply Chain Controlling 2016
Supply Chain Performance Management og brug af KPI'er, Finance Business Partnering med Operations, omkostningsstyring og -controlling, økonomisk effektive supply chains, optimering af transport- og logistikomkostninger samt koblingen mellem supply chains, transfer pricing og skat.
Performance Management 2016
Koblingen mellem strategi, KPI’er og target setting, KPI'er: gængse udfordringer og tips til succes, koblingen til Beyond Budgeting forecasts, effektiv performance-rapportering og -opfølgning samt økonomisk Performance Management på salgssiden.
Financial Controlling, Konsolidering og Rapportering 2016
Controlling af datterselskaber, konsolidering på tværs af landegrænser og systemer, Fast Close og Continuous Close, intern og ekstern finansiel rapportering samt den gode rapportering og kvalitetssikring af den.
Budgettering, Forecasting og Financial Planning 2016
Kort- og langsigtet finansiel planlægning, den gode, effektive og værdiskabende budgetproces, implementering af rullende forecasts / Beyond Budgeting, Zero Based Budgeting, Predictive Analytics og Finance Business Partnering i budgettering og forecasting.
IT-Controlling 2016
Økonomistyring af IT: Omkostningsallokeringer og omkostningstransparens, analyse og rapportering, licensstyring / Software Asset Management, budgettering og forecasting af projekter og drift samt IT Financial Management som koncept.
Effektive ØkonomiProcesser 2016
Processerne Order-to-Cash, Purchase-to-Pay, konsolidering, financial controlling og rapportering samt budgettering, forecasting og financial planning - på vej mod Robotics.
Finance Business Partnering Sales/Commercial 2016
... fokuserede på økonomi- og lønsomhedsstyring, controlling og finance business partnering med virksomhedens salgs- og marketingorganisationer.
ProjektControlling 2016
...fokuserede på effektiv projektøkonomistyring, projektbudgettering, succesfuld projektstyring, projekter på eksportmarkederne, projektcontrolleren som finance business partner o.m.a.
Finans og Treasury - Aktuelle Udfordringer
... valutarisikostyring, cash pools og effektive betalingsprocesser, transfer pricing i treasury-sammenhæng, MiFID II for ikke-finansielle virksomheder, kapitalstruktur, treasury-funktionen i 2017...
For konferencer afholdt i 2015, 2014, 2013 og 2012 - klik her.
Afholdte konferencer - 2015, 2014, 2013 og 2012
Business Controlling - Business Partnering 2015
... blev afholdt i Jylland. Med bl.a. ledelsesrapportering, forecasting, performance management, lønsomhedsstyring og risk management samt om business controlleren som finance business partner og performance manager.
Performance Management 2015
Om koblingen mellem strategier, forretningsmål og KPI’er, valg af de rigtige KPI’er, processen fra performance gaps til genoprettende handlinger, Performance Management som styringsredskab o.m.a.
Excel-Konferencen 2015
Brug af Best Practise Excel-modeller og -systemer til prisfastsættelse, finansiel ledelsesrapportering, analyser og langsigtet finansiel planlægning o.m.a.
Budgettering, Forecasting og Financial Planning 2015
Et operationelt perspektiv: Optimerede, effektiviserede og automatiserede budgetterings- og forecastprocesser, risikoanalyse, sammenhæng med strategier ...
International Controlling 2015
Financial og business controlling på tværs af landegrænser...
Financial Controlling, Konsolidering og Rapportering 2015
... intern og ekstern rapportering, effektiv financial controlling, datakvalitet og tilliden til tallene, rapporteringens kobling til virksomhedens strategi, optimering via Rule-based Controlling...
Transfer Pricing 2015
...lovgivning og regler, BEPS, dokumentation og dataindsamling, brug af Big Data, processer, kontroller og Risk Management, forretningsmodeller, prispolitikker, link til moms og toldværdi...
Profitabilitet og Lønsomhedsstyring 2015
... profitabilitet på kunder og salgskanaler, lønsomme produkter, pricing, forecasting og lønsomhed i Operations, lønsomhedsanalyse, Activity Based Costing, performance management og KPI’er...
ProjektControlling 2015
... fokuserede på effektiv projektøkonomistyring, projektbudgettering, økonomisk risikostyring, projektcontrolleren som finance business partner o.m.a.
Finansiel Risikostyring i Ikke-finansielle Virksomheder 2015
Analyse, vurdering og imødegåelse af renterisiko, valutarisiko, råvarerisiko, likviditetsrisiko o.m.a.
Business Controlling - Business Partnering 2014
... fokuserede i høj grad på, hvordan man kommer fra controller til finance business partner og Trusted Advisor - både i teori og praksis.
Working Capital 2014
... havde effektiv optimering af kapitalbindingen i debitorer, kreditorer, lager og supply chain i fokus. Supply Chain Finance var også med.
Succesfuld Brug af Big Data i Økonomifunktionen
... til analyse og rapportering, forecasting og rullende planlægning, risikostyring, lønsomhedsstyring, prisfastsættelse, kreditvurderinger, omkostningsoptimering o.a.
Ekstern Rapportering og Regnskab 2014
... fokuserende på prisvindende årsrapporter, effektive rapporteringsprocesser, IFRS, Fast Close o.m.a.
Kunderisiko- og Debitorstyring 2014
... blev afholdt i Østjylland og gik i dybden med "Order-to-Cash" processen og minimering af finansielle risici på debitorerne.
Performance Management 2014
...var om effektiv mål- og resultatbaseret styring, lige fra strategier til KPI’er og hele implementeringen i virksomheden.
Financial Controlling i Praksis
...konsolidering, controlling, rapportering, budgettering og finansiel forecasting.
MomsKonferencen 2014
...om VAT/moms i den globale, digitaliserede verden.
IT-Controlling 2014
...effektiv controlling og økonomistyring af IT, både drift og projekter.
Supply Chain Controlling 2014
...business partnering, økonomistyring og optimering af forsyningskæderne.
Den Effektive Økonomifunktion
...optimering af processer, effektivisering via digitalisering og udstrakt brug af IT, shared service centre og outsourcing, Performance Management...
ProjektControlling 2014
...effektiv projektøkonomistyring, projektbudgettering, projektporteføljestyring, økonomisk risikostyring, rentabilitet, cash management via projektstyring, sammenhængen mellem projektøkonomi og virksomhedsøkonomi o.m.a.
Operationel Business Controlling
...business partnering, rapportering og opfølgning, budgettering og forecasting, risk-enabled performance management, KPI’er, activity based costing, lønsomhed, sales controlling...
Working Capital 2013
... fokuserede på optimering af pengebindingen i debitorer, lagre, produktion og virksomhedernes supply chains og de resultater, man kan opnå.
Transfer Pricing 2013
...var bl.a. om jura og lovgivning, MAP, APA'er, immaterielle aktiver, Risk Management og de seneste nyheder fra OECD.
Financial Risk Management
... i Ikke-finansielle Virksomheder fokuserede på optimal, effektiv risikoanalyse, risikorapportering og risikostyring - renter, valuta, likviditet osv.
Supply Chain Controlling II
... blev holdt i Aarhus og fokuserede på optimering og økonomistyring af forsyningskæden.
Nutidens Financial Planning 2013
... fokuserede på praktiske erfaringer og de seneste udviklinger indenfor kort- og langsigtet finansiel analyse, forecasting, budgettering og planlægning.
Økonomisk Performance Management
... fra strategier til KPI'er - fra data til decisions.
Kunderisiko- og Debitorstyring 2013
... gik i dybden med effektiv behandling af debitorer og en mindre finansiel risiko på kunderne.
Supply Chain Controlling I
... fokuserede på optimering og økonomistyring af forsyningskæden.
Transfer Pricing 2012
... fokuserede på emnet i et bredt juridisk, skattemæssigt, driftsøkonomisk, risikomæssigt og organisatorisk perspektiv.
Working Capital 2012
... havde effektiv forretningsorienteret optimering af kapitalbindingen i debitorer, kreditorer, lager og supply chain med forbedret likviditet for øje i fokus.