Halv pris...

... for deltager 3, 4, 5... fra din virksomhed. Læs om vores rabatter - klik her

Bliv inviteret til vores konferencer

... og udnyt vores Early Bird rabatter og kampagnetilbud. Læs mere - klik her.

Fortæl dit netværk om...

Pricing, Revenue Management og Profitable Kunder 2022 - afholdt konference

På Pricing, Revenue Management og Profitable Kunder 2022, som blev afholdt den 26/4-2022,  havde vi endnu en gang samlet en række store, førende, internationalt orienterede virksomheder. Denne gang fortalte de om deres erfaringer med styring af kundeprofitabilitet og prissætning, lige fra lønsomhedsanalyser og profitability modelling til profitable kunder, kundegrupper, markeder og salgskanaler.

Deltagerne hørte også om prisstrategier, prissætningsanalyser, pricing-processer, pricing-modeller og brug af data, samt de komponenter, der indgår i analyser, beregninger og simuleringer. Plus indtægtsoptimering ved brug af Margin Management, Revenue Management og dag-til-dag prissætning.

Hertil kom rapportering og performance management samt pricing og kundeprofitabilitetsstyring som beslutningsværktøjer for virksomhedernes ledelse og Finance Business Partners, når det gælder optimeringsaktiviteter.

Konferencen bød også på anerkendte eksperter, der gav deltagerne deres viden og erfaring om profitabilitetsanalyser og profitable kunder/produkter i en data-dreven verden samt om Pricing Excellence som en effektiv vej til bedre profitabilitet og mere værdi til virksomheden.

 

Indlæggene var:

  • The Revenue Management Journey at A.P. Møller - Maersk
    Head of Revenue Management Gudny Petursdottir, Sealand - A Maersk Company
  • Kundeprofitabilitetsstyring i industri-divisionen hos Tryg Forsikring
    Vice President, Head of Corporate Underwriting Anders Wahl og Business Development Director, Corporate Underwriting Jens Reuss Christensen, Tryg Forsikring A/S
  • Pricing Excellence - en effektiv vej til bedre profitabilitet og mere værdi til virksomheden
    Director and Partner Casper Mønsted, Incentive
  • Optimeret Pricing hos ROCKWOOL Nordics
    Finance Director Mads Sneftrup Dujardin, ROCKWOOL Nordics
  • Optimering af kundeprofitabilitet via nytænkning af pricing hos Telenor
    Head of Core Products & Pricing - Telenor Business Nicolaj Haubjerg Laursen, Telenor A/S
  • Effektiv, centraliseret Revenue Management hos Nordens største hotelkæde - Scandic
    Area Revenue Manager Signe Steensrud Andersen, Scandic Hotels
  • Revenue Management og profitable kunder i den nye finansfunktion-verden
    Partner, CFO Advisory Services Jesper Povlsen og Director, Strategy& Klaus Erik Hansen, PwC

 

 

 

Konferencens nøgleord: XXX kursus konference seminar uddannelse ØkonomiCentrum